luni, 30 mai 2011

Intre

                              
Deodată toate lucrurile plăcute din jurul meu se dezintegreaza . Pulberea zboară, mintea si sufletul încearcă sa se agaţe de tot ce a fost frumos odată. Culorile mă prind în jocul lor si mă transporta ca pe o bucata de carne intrată în putrefacţie departe de cadavrele din prezent. Un bici de lumina mă plezneste peste frunte, o cresteaza uşor dar sîngele refuză sa apară la suprafaţa. Închid ochii parcă pentru a savura fiecare particica de durere. Masa de carne se dilată si sufletul îşi ia zborul spre locuri mai calduroase. Mintea se transforma intr-un taifun si încearcă sa-i împiedice zborul dar nu reuşeşte decît sa-l încetineasca. Un mic nerv scapă de sub control, se întinde puternic aprinzand o scînteie pe suflet. O explozie de imagini se perinda prin fata ochilor mei reci. Pelicula e prapadita si prăfuita dar sufletul, cu o iuţeală uluitoare, taie părţile aromate si le pune intr-un vas de lut înnegrite si ars. În cîteva clipe începe  sa prepare una dintre cele mai gustoase fantasme. O fantasmă pe care creierul meu o înghite cu nesaţ.... Simte cum otrava imaginilor arzînd îi invadeza interiorul si nu se poate opri.  În jur apare un nor negru  căruia însă nimeni nu-i mai da atenţie. Imaginile sunt în interior... Lesul plezneste pe părţi si vulturi uriaşi cu ciocuri imense de oţel se apropie intr-un zbor aproape arogant .  Cineva sa mă salveze!!! Vulturilor sa le rămînă totul...
                                                                                                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu